阿渡

他人即地狱.
California Dreamin'-Sia【MONKEY】 -

灾难面前,大爱无疆。人类文明就是在时不时的自我毁灭和天灾祸难中重建起来的,而凤凰涅槃之后的重生,承载着我们对人性的求索,对未来的自信,和对自我的救赎。

California Dreaming 加州的梦想

作词:the papas the mamas
作曲:the papas the mamas
演唱:Sia

All the leaves are brown 所有叶子都是棕黄色的
And the sky is grey 天空是灰色的

I've been for a walk 我得出去走一走
On a winter's day 在这冬日里
I'd be safe and warm 我会觉得安全和温暖
If I was in L.A. 如果我在洛杉矶
California dreaming 加洲的梦想
On such a winter's day 在这冬日里I passed along the way 我孤独一个人
Well I got down on my knees 当我双腿下跪
And I pretend to pray 我假装祈祷
You know the preacher likes the cold你知道牧师都是冷冰冰的
He knows I'm gonna stay 他知道我将要留下
California dreaming 加洲的梦想
On such a winter's day 在这冬日里
All the leaves are brown 所有叶子都是棕黄色的
And the sky is grey 天空是灰色的
I've been for a walk 我得出去走一走
On a winter's day 在这冬日里
If I didn't tell her 如果我没有告诉她
I could leave today 我今天就能离开这里
California dreaming 加洲的梦想
On such a winter's day 在这冬日里
Stopped into a church 停在教堂门前


评论